Rendelés menete
1. Kapcsolatfelvétel chat – mail
- Amennyiben rövid kérdésedre gyors választ vársz, tedd fel nekünk a chat felületen és igyekszünk a lehetőségekhez képest a leggyorsabban válaszolni rá.
- Megrendelés, illetve árajánlat kérés esetén töltsd ki az ajánlatkérő felületet, vagy írj nekünk mailt és várhatóan 1-2 órán belül elkészítjük személyre szabott árajánlatod.
2. Árajánlat elfogadása
- Amennyiben elfogadod árajánlatunkat, jelezd ezt nekünk egy válaszlevélben és add meg a számlázási, illetve szállítási adataidat, ami alapján elkészítjük a díjbekérőt. Ha van megszerkesztett grafikád, küld el nekünk az árajánlatban leírt grafikai követelmények alapján és már el is indul a gyártás.
3. Grafikai tervezés (opcionális)
- Abban az esetben, ha nincs nyomdakész grafikai anyagod egyeztess grafikus kollégánkkal és elkészítjük elképzelésed. Gyártás előtt minden esetben átküldjük jóváhagyásra az anyagot.
4. Díjbekérő fizetése
- Számlázó szoftverünk elküldi a megrendelés tételeit és annak költségeit tartalmazó díjbekérőt. A gyártási folyamat a díjbekérő pénzügyi teljesítését követően azonnal elindul és a számla elektronikus formában kiküldésre kerül.
5. Átvétel – szállítás
- A megrendelt termékek és minden esetben kiszállítással érkeznek meg a megrendeléskor megadott címre. Személyes átvételi pontunk nincsen! Csak a reklámeszközöket lehet személyesen átvenni az óbudai raktárunkban.