Rendelés menete

1. Kapcsolatfelvétel  chat – mail

  • Amennyiben rövid kérdésedre gyors választ vársz, tedd fel nekünk a chat felületen és igyekszünk a lehetőségekhez képest a leggyorsabban válaszolni rá.
  • Megrendelés, illetve árajánlat kérés esetén töltsd ki az ajánlatkérő felületet, vagy írj nekünk mailt és várhatóan 1-2 órán belül elkészítjük személyre szabott árajánlatod.

2. Árajánlat elfogadása

  • Amennyiben elfogadod árajánlatunkat, jelezd ezt nekünk egy válaszlevélben és add meg a számlázási, illetve szállítási adataidat, ami alapján elkészítjük a díjbekérőt. Ha van megszerkesztett grafikád, küld el nekünk az árajánlatban leírt grafikai követelmények alapján és már el is indul a gyártás.

3. Grafikai tervezés (opcionális)

  • Abban az esetben, ha nincs nyomdakész grafikai anyagod egyeztess grafikus kollégánkkal és elkészítjük elképzelésed. Gyártás előtt minden esetben átküldjük jóváhagyásra az anyagot.

4. Díjbekérő fizetése

  • Számlázó szoftverünk elküldi a megrendelés tételeit és annak költségeit tartalmazó díjbekérőt. A gyártási folyamat a díjbekérő pénzügyi teljesítését követően azonnal elindul és a számla elektronikus formában kiküldésre kerül.

5. Átvétel – szállítás

  • A megrendelt termékek és minden esetben kiszállítással érkeznek meg a megrendeléskor megadott címre. Személyes átvételi pontunk nincsen! Csak a reklámeszközöket lehet személyesen átvenni az óbudai raktárunkban.