Amennyiben rövid kérdésedre gyors választ vársz, tedd fel nekünk a chat felületen és igyekszünk a lehetőségekhez képest a leggyorsabban válaszolni rá.
Megrendelés, illetve árajánlat kérés esetén töltsd ki az ajánlatkérő felületet, vagy írj nekünk mailt és várhatóan 1-2 órán belül elkészítjük személyre szabott árajánlatod.
2. Árajánlat elfogadása
Amennyiben elfogadod árajánlatunkat, jelezd ezt nekünk egy válaszlevélben és add meg a számlázási, illetve szállítási adataidat, ami alapján elkészítjük a díjbekérőt. Ha van megszerkesztett grafikád, küld el nekünk az árajánlatban leírt grafikai követelmények alapján és már el is indul a gyártás.
3. Díjbekérő fizetése
Számlázó szoftverünk elküldi a megrendelés tételeit és annak költségeit tartalmazó díjbekérőt. A gyártási folyamat a díjbekérő pénzügyi teljesítését követően azonnal elindul és a számla elektronikus formában kiküldésre kerül.
3.1. Grafikai tervezés (opcionális)
Abban az esetben, ha nincs nyomdakész grafikai anyagod egyeztess grafikus kollégánkkal és elkészítjük elképzelésed. Gyártás előtt minden esetben átküldjük jóváhagyásra az anyagot.
4. Átvétel – szállítás
A megrendelt termékek és minden esetben kiszállítással érkeznek meg a megrendeléskor megadott címre. Személyes átvételi pontunk nincsen! Csak a reklámeszközöket lehet személyesen átvenni az óbudai raktárunkban.